ابناء مطرطارس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

ابناء مطرطارس

ابناء مطرطارس - هتلاقي فيه كل اللي تتمناه

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
المنتدي منتداكم فبادروا في تطويره بإضافة مواضيع عليه والاعلانات له ونتمني من الجميع حسن المشاركه 

مطرطارس : ادارة منتدى ابناء مطرطارس ترحب بجميع اعضاء المنتدي وتتمني لهم دوام التوفيق وحسن المشاركه فى المنتدى

شى فظيع وغريب

كاتب الموضوعرسالة
مصطفى احمد الجبالى
مشرف
مشرف
مصطفى احمد الجبالى

شى فظيع وغريب Empty
مُساهمةموضوع: شى فظيع وغريب   شى فظيع وغريب Icon_minitime1السبت 19 سبتمبر 2009, 7:08 am

هاى شباب انا مصطفى احمد الجبالى باذن الله تانيه انجليش بنى سويف انا عندى موقف غريب جداااااااااااااااااااااا احكى كان يا مكان كان فى واحد كان بيذاكر جداا فى الثانويه العامه وبعد ما خلص امتحاناته ديه حب يطلع مع اصحابه رحله كويسه كده خلاص بقى الامتحانات خلصت بس ورحنا الرحله واتمتعنا وتمام قوى وبعدين روحت على البيت فكنت واكل مع اصحابى وبعدين نمت انا شقتى وحالى فى التالت الدور التالت بس قلت من التعب انام النهارده فى التانى وبعدين اصحى على الساعه 11 باليل كده ولاقى نفسى فى الشارع ايه الى حصل !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!اتضح انى وقعت من الدور التانى وانا نايم بيقولو انى ادكيت دكه ايه كان دور وقعت اصلى كنت تخين بعدين رحت المستشفى وكان عندى كسر فى الحوض مع شرخ فى الايد بس .نرجع تانى ليوم الحدثه الساعه 10.45اى قبل الحادث بربع ساعه عمتى بتقول انها سمعت صوت دب عالى جدااا وبعين وقعت انا بخبرتى فى مجال الكسور والحوادث اقول انى قمت من النوم ومشيت انا كنت نايم فى الصاله تخيل الموقف علشان تعيشه معاى وعندنا الصاله ديه فاتحه على صاله تانيه والصاله ديه فاتحه على اوضه النوم والاوضه فيها بلكونا بس انا جريت من الاوضه للاوضه وبعدين رحت ناطط على طول بس .واحد ذكى هيقولى عرفت اذى هقوله انى بعد الحدثه روحت البيت وبعد يومين قمت من السرير بتاعى ورحت لغايه التلاجه وانا نايم بس الحمد لله فقت وباب البلكونه الى فى الاوضهالى فاتحه على الصاله الى فيها التلاجه كان مقفول الحمد لله .بس بعد الحدثه ديه حصلت تانى مع واحد برده اسمه مصطفى بس الاسف وقع على دماغه مات .الحمد لله بس انا الى غايه الان بحبها بس برده بكون متالم منها .السلام عليكم ورحمه الله
????
زائر

شى فظيع وغريب Empty
مُساهمةموضوع: رد: شى فظيع وغريب   شى فظيع وغريب Icon_minitime1الخميس 24 سبتمبر 2009, 2:45 am

الله عليكم يا مصطفى باشا

شى فظيع وغريب
صفحة 1 من اصل 1